Första uppgiften

Nu har vi fått våran första uppgift, jag och min grupp ( som män så länge verkar rätt skön) ska hålla ett halvtimmes lång seminarium om inbördes kriget i Colombia, mellan den Colombianska regeringen och någon form av rebbelgrupp. Så ni kan ju bara gissa vad jag kommer göra i helgen.

För övrigt kom jag precis hem från fotbollen precis nu, självklart var man lika dominant som vanligt:P.

Och för att få vara lite gnällig har jag åkt på någon jävla hosta som vägrar ge sig, kanske skulle försöka att göra något åt den...

planerna för kvällen är middag i 5C sen ladda mentalt för em morgondag fullpackad med stiduer, måste bara fylla på cola förådet så man orkar hålla igång hela dagen=)

Peace och hoppas ni alla får en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: Lasse

glöm inte att anmäla dig till matchen på söndag om inte hostan stoppar

2009-08-06 @ 09:41:19
Postat av: mamma

Vad har vi sagt om att träna när man inte är frisk? Försök hitta ett apotek, kan vara en idé... Sköt om dig nu! Du behövde ine laga middag idag heller, förstår jag.

2009-08-06 @ 09:56:03
Postat av: Linus

Den här gången var jag i tid att anmäla mig till matchen och lite hosta har ingen dött av så, plus att leta efter ett apotek behöver man verkligen inte göra i den här stan, ligger tre längs gå gatan=)

2009-08-06 @ 14:02:46
Postat av: Tanno

FARC-gerillan, helt galna, höll Ingrid Betancourt tillfångatagen i typ 7 år, hon släpptes för inte allt för länge sen.



Kör hårt, då löser det sig!

2009-08-06 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0